HELP!!!无法使用

我已购买pro专业版一个月想说试试看pro的其他功能,但查看购买资讯发现memrise一直迟迟未入帐,但日期已限为一个月使用,请问我该怎麽办?@yi.liu

Google translate:
“Ik heb een pro professionele versie gekocht voor een maand en wil zeggen andere kenmerken van pro proberen, maar controleer de aankoopinformatie die is vastgesteld dat memrise is vertraagd, maar de datum is beperkt tot één maand. Wat moet ik doen? @ Yi.liu”

@memrisesupport: could you help? I’ve no idea.

Hi @Zhen322,

Can you please contact us at https://memrise.helpshift.com/a/memrise-learn-a-new-language/?contact=1 regarding this?

Best wishes,

Memrise Team


Any further doubts or questions?

Help page :point_right: https://memrise.helpshift.com

Top FAQs:

How to request a refund

How to restore your Streak

How to report a bug

Or :email:Contact us

1 Like